Tweede dag - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Jan Hendrik Blaauw - WaarBenJij.nu Tweede dag - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Jan Hendrik Blaauw - WaarBenJij.nu

Tweede dag

Door: Jan Hendrik

Blijf op de hoogte en volg Jan Hendrik

02 Oktober 2016 | Nederland, Deventer

Inmiddels sta ik op de camping in Deventer, prachtig gelegen tegenover de verlichte stad. Ik had de hele dag tegenwind, maar gelukkig was het droog en scheen de zon. Via de Vecht naar Zwolle gereden, prachtige route en voor Zwolle door een veerman overgezet. Door de mooie stad Zwolle gereden en bij mijn collega Peter van Kempen en zijn vrouw Jenny koffie gedronken. Voor de lunch kreeg ik brood en een banaan mee. Dit bij het Tichelgat Windesheim opgegeten. TIichelgaten zijn kleiafgravingen voor de steenindustrie die vroeger langs de Ijssel veelvuldig voorkwamen. Nu heeft de natuur er weer bezit van genomen. Langs de Ijssel naar Deventer gereden. Hier even voor een hoosbui geschuild en toen naar mijn Oom Henk in Colmschate gereden. samen met hem en Dinnie gegeten. Tussen de buien door naar Deventer terug gereden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan Hendrik

Actief sinds 26 Sept. 2016
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 111938

Voorgaande reizen:

28 Juli 2020 - 28 Augustus 2020

Op weg naar Roemenië

30 Juli 2019 - 17 Augustus 2019

JH richting Klaipėda, Litouwen.

15 Augustus 2017 - 08 September 2017

Op weg naar Berlijn

01 Oktober 2016 - 13 November 2016

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: