Maandag 3 Oktober - Reisverslag uit Duiven, Nederland van Jan Hendrik Blaauw - WaarBenJij.nu Maandag 3 Oktober - Reisverslag uit Duiven, Nederland van Jan Hendrik Blaauw - WaarBenJij.nu

Maandag 3 Oktober

Door: Jan Hendrik

Blijf op de hoogte en volg Jan Hendrik

03 Oktober 2016 | Nederland, Duiven

Vannacht regende het, maar toen ik sóchtends uit mijn tentje keek was er een mooie blauwe lucht. Gelukkig had ik nog een boterham en om 8:30 zat ik op de fiets langs de mooie uiterwaarden van de Ijssel naar Zutphen. Op een bepaald moment was er een omleiding die mij naar een mooi bakkertje leidde. Vandaar toch maar de omleiding genegeerd en als eerste over een nieuw fietspad naar Zutphen gereden. Vandaar langs de Ijssel naar Doesburg, ook een mooi Hanzestadje. Heerlijke mosterdsoep gegeten. Voor Arnhem afgebogen naar Duiven naar Leni en Carel. Zij had net aan mij gedacht en kwam een paar minuten later thuis. Goed dat ik even gewacht had. Leni bood aan te blijven eten, ze had alleen restjes. Leek mij een goed idee en het was dus een lekkere prei taart met vis en een groente salade. Omdat ze weg moesten en ik het jammer vond dat ik de vorige avond niet bij mijn achter-achter neef in Arnhem was geweest vroeg ik of ik daar deze nacht kon slapen. Geen probleem, dus nog even op de fiets naar Arnhem. Heel gezellig met Froukje en Roelf Jan gekletst over allerlei onderwerpen. Als ik terugkom gaan we weer een familiereünie organiseren bij ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan Hendrik

Actief sinds 26 Sept. 2016
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 111882

Voorgaande reizen:

28 Juli 2020 - 28 Augustus 2020

Op weg naar Roemenië

30 Juli 2019 - 17 Augustus 2019

JH richting Klaipėda, Litouwen.

15 Augustus 2017 - 08 September 2017

Op weg naar Berlijn

01 Oktober 2016 - 13 November 2016

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: